Kreta – norintiems visko!

Prieš gerą pusmetį su ką tik naujai iškeptu savo mylimu vyru turėjome nuostabią kelionę į Kretą. Tai buvo pirmoji mūsų kaip šeimos kelionė. Medaus mėnesio kelionė. Tuo pačiu turbūt pati įspūdingiausia mano kelionė. Gyvenome puikiame 4* viešbutyje – Arminda hotel&Spa, esančiame prie pat Chersonisou kurorto. Kadangi prieš kelionę turėjome labai įtemptą laiką tiek darbuose, tiek namuose, norėjosi kuo mažiau kelioninių rūpesčių ir ilgai negalvoję išsirinkom „viskas įskaičiuota“ variantą ir manau, neprašovėme. Viešbutį tikrai rekomenduočiau ir kitiems, nes iki jūros – 2 min. (viešbutis antroje eilėje nuo jūros), maistas labai skanus ir įvairus, vynas nuostabus, kambariai įvairūs. Graikiškos salotos – nepakartojamos, taip pat būtinai siūlau paragauti visų kitų pačių įvairiausių firminių graikiškų patiekalų ir žinoma desertų. Tiesą sakant, būtent desertai buvo ne mano skonio, bet kas mėgsta saldžiai, tam tikrai patiks, o aš rinkausi iš gaysybės vaisių.

• , , ,

Ryanair Kuprinė 40x20x25cm 20L CabinFly Bellanca Mėlyna Wizzair Nemokamas Rankinis Bagažas

5.00 out of 5

„Ryanair“ ir „Wizzair“ skrenda nemokamai!
    Nemokamas pristatymas per 1-3 d.d.
    Lietuviškas prekės ženklas.
    Kuprinę perki – lietuvišką verslą remi.

37,00

Graikiškų salotų paprasčiausias variantas. Atrodo paprastai, bet skonis nerealus J.

Dar viešbutis nustebino ten dirbančiais lietuvaičiais, jei neklystu ten jų bene 5. Jie puikiai dirbo su poilsiautojas, nuo vakarinių programų iki rytinių makštų. Taip pat personalas, sužinojęs, kad tai mūsų medaus mėnuo, nustebino mus gėlėmis ir šampanu kambaryje J. Nors tai nebuvo didelė naujina, vis tiek buvo labai labai malonu.

Pliažas netoli viešbučio nedidelis, bet labai žavus tuo, kad tiek pasidegint nesunkiai radom vietos, tiek pasivaikščiojimams svaiginančiai gražūs vaizdai, uolos, gėlės ir kiti augalaiJ, be to, pakrantė labai ilgai ir galima nesunkiai rasti nuošalių vietų… Jūros vanduo – nuostabus, nors ir buvo dar vėsokas. Kai norėjome daugiau šilumos, pliuškenomės viešbučio baseinuose…

Pramogų ieškotojus taip pat galiu nudžiuginti. Šalia esantis Chersonisou miestelis pilnas atrakcionų, naktinių klubų, žaidimų aikštelių ir visokių kitokių linksmybių ir muzikos garsų. Kadangi mūsų viešbutis buvo šalia miestelio (10-15 min. pėsčiomis), triukšmas mūsų nepalietė, bet ir pramogų toli ieškot nereikėjo J. paplūdimyje įrengtoje šokių aikštelėje vyko putų šou J.

Kadangi esame daugiau gamtos mylėtojai, į didžiuosius miestus labai nesiveržėme, tačiau būtų nuodėmė neaplankyti Herakliono. Miestas labai stipriai nesužavėjo, įdomiausia buvo pasivaikščioti po turgelį, dar architektūra patiko. Ilgai neužsibuvome ir vėl pasileidome grožėtis gamtos vaizdais.

Labai patiko išsinuomotu automobiliu važinėtis po kalnus, kaimelius ir mažus miestelius.

Būtent tokio pasivažinėjimo metu atradome daugybę nerealiai gražių vaizdų nuostabioji Spinalongos sala pačiuose salos rytuose.

Labai žavu, kad važiuojant automobiliu pačiose gražiausiose vietose įrengtos poilsio aikštelės nuostabiam vaizdui stebėti.

Štai tokį transportą sutikome važinėdami kalnų keliukais, tikrai tolokai nuo miestų civilizacijos. Maloniai nustebino J.

Toje pačioje rytinėje salos dalyje labai patiko Agios Nicolaos miestelis. Šis pajūrio miestas nuostabus tuo, kad jo viduruje yra ežeras, kurio gylio, anot vietinių, niekas nežino. Taip daugybė mažų krautuvėlių, laivelių, jaukių kavinukių, gatvės muzikantų ir romantiškai nusiteikusių pasivaikščiotojų J.

Taip pat aplankėme ir vakarinę salos dalį, tai kaip gi be garsiojo Samarijos tarpeklio! Kretiečiai sako: „jei nebuvai Samarijoje, nebuvai Kretoje“ J. Tik tiems, kurie nelaiko savęs dideliais sportininkais, rekomenduočiau Samariją kelionės gale. Nes ne tik mes, bet keliautojai ėję kartu, kitą dieną sunkiai bepaėjo. Labai skaudėjo kojas po 18 km. Akmenuoto takelioJ. Bet kokiu atveju, įspūdžiai nerealus. Tokios gamtos didybės, dar niekada nebuvau pajutus.

Vidury tarpeklio įkurtas Samarijos miestelis. Jame niekas negyvena. Ten karo metais slėpėei partizanai nuo vokiečių ir kitų priešų.

Fantastiškais vaizdas ir nepamatuojamai geras jausmas perėjus visą tarpeklį J. Visiems, planuojantiems aplankyti tarpeklį, rekomenduoju pasirūpinti, jeigu ne kalnų, tai bent jau labai patogiais ir tvirtais batais. Kokių aš neturėjau J J J.

Išėjus iš tarpeklio pasitinka jaukus miestelis ir nuostabiai šilta ir graži jūra, kurioje po tokios kelionės neišsimaudyti būtų tikra nuodėmė. Taip pat jaukios tavernos ir ledainės su vaizdu į jūrą.

Taip pat aplankėme ir Knoso rūmus netoli Herakliono. Didelio įspūdžio nepadarė, bet jei juos kada nors atstatys tai reikės aplankyt. Turėtų atrodyti įspūdingai.

Išvada: fantastiškos atostogos, nuostabus oras, kerinti jūra, užburiantys kalnai, nerealiai skanus maistas, įspūdinga gamta, puikus viešbutis ir jo servisas, malonūs ir paslaugūs vietiniai, graikiška muzika ir šokiai, gera nuotaika ištisą parą – ko daugiau reikia. Kreta – norintiems visko!

Dar galėčiau pasakoti ir pasakoti, bet šiam kartui tiek. Dar daug kelionių turiu sudėjusi į stalčius ir pažadu apie jas papasakoti vėliau J.

Nors ir pilka mūsų žiema, siunčiu saulėtus linkėjimus ir linkiu stebuklingų švenčių,;)